FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie działa
kancelaria?

Siedziba kancelarii mieści się w Gdańsku. Pomoc prawna świadczona jest jednak na rzecz klientów z całej Polski

Ile kosztuje
prowadzenie sprawy?

Każda sprawa jest wyceniana indywidualnie. Skontaktuj się, aby poznać kosztorys.

W jakiej formie odbywają
się spotkania?

Spotkania odbywają się stacjonarnie w siedzibie Kancelarii w Gdańsku, jak również telefonicznie oraz za pośrednictwem wideokonferencji.

Jak mogę umówić
się na spotkanie?

Aby umówić się na spotkanie, proszę o kontakt za pośrednictwem formularza, wiadomości e-mail lub drogą telefoniczną.

Czy mogę przyjść do 
Kancelarii bez umówienia
spotkania?

Spotkanie należy umówić za pośrednictwem formularza kontaktowego, wiadomości e-mail lub drogą telefoniczną.

Ile trwa i co obejmuje
konsultacja online?

Najczęstszym celem konsultacji online jest uzyskanie porady prawnej lub przedstawienie szczegółów sprawy, co umożliwia zaproponowanie planu działania oraz jego wycenę. Czas konsultacji uzależniony jest od potrzeb klienta. Standardowa konsultacja online trwa godzinę.

Jak przygotować się
do spotkania?

Podczas spotkania pomocne będzie przedstawienie kopii posiadanej dokumentacji oraz ew. spisanie pytań, aby uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Jeśli doszło do doręczenia korespondencji, proszę o zanotowanie daty jej odbioru lub sfotografowanie koperty z numerem przesyłki.

Jak mogę zapłacić?

W Kancelarii możliwa jest płatność gotówkowa oraz bezgotówkowa. W przypadku konsultacji online, konieczna jest wpłata przed terminem spotkania.

Czy uzyskam pomoc
w weekend lub w święta?

W przypadku spraw pilnych (np. dot. zatrzymania), pomoc prawna świadczona jest w weekendy oraz w święta. W takiej sytuacji proszę o kontakt, aby ustalić, czy będzie to możliwe.